miércoles, 26 de diciembre de 2012

Olentzero margotzeko. Olentzero para colorear.

Gabon inguruan nire blogaren ikusleak eta irakurleak asko ugaritzen dira.
 Olentzero inprimatu eta margotzeko bilatzen dabilen jente asko etorten da hemendik.
Etxeko txikienak marrazkiak margotu zaleak dira, eta ikastola eta eskoletatik be nire ustez bilatzen dabe.
Ez dira komentariorik egin zaleak ikusten dodanez, ez eta mailtxo bat bialtzeko Kaixo! esanaz...Ala eta guztiz be hemen Olentzero margotzeko beste pare bat marrazki.
Bide batez ZORIONAK eta URTE BARRI ON!!! hemendik pasatzen zarien guztiori.



El trafico en mi blog se multiplica estas fechas navideñas. Son gente que busca imágenes de Olentzero para imprimir y colorear, para tener entretenidos a los pequeños de casa y también supongo que lo buscan en las escuelas e ikastolas, por lo que veo no son de dejar comentarios o enviar un mail diciendo ¡Hola!, que a mi ni me va ni me viene pero por comentar...No, de verdad que me gustaría que me hagan algún comentario.
De todas formas ahí va otra de Olentzero para colorear, esta vez 2 primeros planos.
Aprovecho para felicitar a todos los que paséis por aquí y desearos un buen año.

4 comentarios :

  1. Se agradecen tus articulos..........ya sabes que yo suelo contestar.............!tengo esa mania! jajjjajjaj

    FELICES FIESTAS Y PROSPERO AÑO 2013....Un abrazo

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Ya lo se Sarabel, no tengo ninguna queja, al contrario me alegran tus comentarios tanto como tu blog. Feliz año.

      Eliminar
  2. POlitak dira, Ramón. Nire bilobeei gustatu zaie eta atera dizkiot margotzeko.
    Urte berri on, lagun

    ResponderEliminar
  3. Eskerrik asko Mikel, pozten nau zure ilobak nik egindako marrazkiak margozteak. Urte barri on bardin, Mikel.

    ResponderEliminar